Tüm ekibimiz için öncelik "kaliteli üretim"

Ulusal ve uluslararası kalite yönetmeliklerine tam uyum içinde, 4000 metrekare kapalı alanda, işinin en iyisi çalışanlarımızla, en teknolojik ekipmanlarımızla, en "kaliteli" ürünleri üretmekteyiz.

  • Polyamid yakıt hortumu üretimi konusunda odaklanmış,
  • Tüketicilerden gelen talepler doğrultusunda üretimini geliştirebilen,
  • Tüketicilerin üstün kalite uygun fiyat ile yedek parça temin edebilmesini sağlayan,
  • Ürün ve hizmet kalitesini yaşam felsefesi olarak kabul eden,
  • Müşterilerini işortağı olarak kabul etmiş,
  • Yerli sermaye ile kurulmuş,
  • Yenilikçi,
  • Etik değerlere önem veren,
  • Polyamid yakıt hortumu üretimi konusunda odaklanmış,
  • Yenileme pazarında ürün grubunda öncü firmayız.
70+Uzman Çalışan

Kalite asla bir tesadüf değil, daima akıllı bir gayretin sonucudur.

Kalite Politikamız
Çevre Politikamız
İş Sağlığı ve Güvenliği Politikamız
Belgelerimiz
Ürün İade Prosedürü

Ürün İade Şartları:

ÜRÜN İADE FORMU ÜRÜN ŞİKAYET FORMU


  • Genel şartlar
    • Müşteri ürünü iade etmek istediğinde, www.wintechauto.com.tr adresinde yer alan iade formunu doldurarak, iade etmek istediği ürün veya ürün grupları ile ilgili kısa açıklama ile süreci başlatır.
    • Süreç formun BMK’a ulaştığı teyidi verildikten sonra başlar.
    • Müşterinin bu iade formunu doldurarak BMK’ya iletmesi, müşterinin haklarının korunması ve ilerleyen zamanlarda oluşabilecek itilafların önlenmesi açısından önem arzetmektedir.
    • İade formunu üst taraftan indirebilirsiniz...
    • Ürünün iade olabilmesi için ayıplı olması veya BMK müşteri temsilcisi ile karşılıklı mutabakat şartı aranır.
    • Mutabakat sağlandıktan sonra, ürün yapılan karşılıklı sözleşmeler dahilinde yenisi ile değiştirilerek veya cari hesaptan düşülerek işlem tamamlanır.

  • Sevkiyat hasarlı ürün iade şartları
    • Sevkiyat hasarlı ürün sevkiyat sırasında hasar almış , kırılmış , darbe almış ya da işlevselliği bozulmuş ürünlerdir.
    • Sevkiyat hasarları sevkiyatın BMK tarafından yapılmış olduğu hallerde garanti kapsamı içindedir.
    • Ancak sevkiyat hasarlarını BMK’nın taşıma hizmeti aldığı ilgili firmalara yansıtabilmesi için, müşterinin bu durumu ürünü teslim alma anında fotoğraflarını çekerek , kargo ile teslim alınan ürünler için kargo firması formlarını veya BMK sevkiyat aracı ile teslim aldığı ürünler için BMK standart formlarını kullanarak tutanak tutması gerekmektedir.
    • Müşteri bu tutanağı, iade formunu ve resimleri, e-mail yolu ile info@wintechauto.com.tr‘ye veya +90 2244138998 numaralı faxa göndermelidir.
    • BMK bu noktadan itibaren hasarın tazmini için işlemlere başlayacak olup maksimum 15 gün içerisinde sorun çözülecektir.
    • Hasarın tazmini gerek komple ürün değişimi, gerekse parça değişimi kalite departmanı onayı ile ilgili prosedür doğrultusunda gerçekleştirilir.

  • Garanti Kapsamında İade
    • Firmamız tarafından üretimi yapılan ürünlerin 1 yıl süre ile firmamız garantisi altındadır (Kullanıcı hataları sonucu oluşan darbeler,düşmeler, çarpmalar vb... hariç).

  • İmalat hatalı ürün
    • İmalat hatalı ürün şikayetlerinde, üstteki şikayet formu doldurularak süreç başlatılır.
    • Ürünün imalat hatalı olduğunu gösteren fotoğraflar ve açıklayıcı metin ayrıca info@wintechauto.com.tr'ye veya +90 224 413 89 98 numaralı faxa göndermelidir.
    • Kalite departmanı tarafından hata teyidi gerçekleştirildikten sonra gerekli değişiklikler yapılarak hata giderilir.

  • Arızalı ürün
    • Aldığınız ürünün faturası ile beraber müşteri temsilcisiyle kontrol/değişim için irtibat kurunuz.
    • Ürünün BMK kalite birimine kontrol için iletilmesi ve arızalı olduğunun teyidi gereklidir.
    • Teyid edildikten sonra gerekli değişiklikler yapılarak hata giderilir.

  • Diğer: Stok fazlası, müşteri ile anlaşma sona ermesi hali, eski kullanılmayan ürün
    • Stok fazlası, kullanılmayan ürün ve iş anlaşmasının bitmesi hallerinde iade yapılmak istenirse mutlaka müşteri temsilcisi ile mutabakat ve onay şartı aranır.
    • İade ederken ürünün satın alındığındaki gibi eksiksiz, kusursuz ve kullanılmamış olması gerekir.
    • Orijinal ambalajında ekipmanlarıyla gönderilme (tekrar satılabilecek durumda olması) şartı aranır.
    • Bu iadelerde bütün kargo ve nakliye ücreti müşteri tarafından karşılanır
İnsan Kaynakları